Friday 17 July 2020

BBM3410Satu2020: Kalendar 2021

Assalamualaikum.. Memandangkan ini adalah tugasan terakhir bagi subjek multimedia dalam bahasa. Terasa nak luahkan perasaan pula. Pada suatu hari...... hahahah Cerita dia, mula-mula hard disk laptop full, nak install Adobe Photoshop ni memang tak lepas.. mengadu punya mengadu tapi tak lut.. hhahhaaa... End up saya selongkar laptop ni satu per satu.. Pada mulanya saya memang dah delete semua video korea yang ada dalam laptop ni. tapi saya terlupa satu folder (Icloud Drive) dalam laptop ni. Saya check ada lebih kurang 800 video.. ahhahaha patot lah storage laptop aku full.. hahahahahah... Cabaran buat laptop ni, sebab gambar latar belakang selalu pecah kualiti tak bagus, banyak kali tukar, lepas tu dengar gambar entah pape lah aku letak. redho jela kalendar 2021 ni. tapi pengalaman buat benda ni satu je, banyakkan bersabar, bercinta dengan laptop ni sebulan sebab mengadap dia punya loading tuh.. Allahuakbar lama betul.. okay itu saja. penat dan nak type panjang-panjang. k bye...



















No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

Assalamualaikum wbt… Hai semua. Cek nak habaq sikit, ni last tugasan untuk subjek penterjemahan berbantukan komputer. Seronok bak hang. Tapi...