Thursday 20 February 2020

BBM3410Satu2020: KELUARGA KESAYANGANKU

Hi semua.

Kembali ke blog saya, hari ini saya hendak berkongsi sedikit tentang keluarga saya. Semua orang mengidamkan keluarga bahagia dan Alhamdulillah saya mempunyai semua itu. Keluarga saya sebuah keluarga yang sederhana, tidak mewah dengan harta dan saling menolong antara satu sama lain bagai aur dengan tebing. Ayah saya seorang penerokadan umurnya sudah mencecahkan 57 tahun dan ibu saya pula seorang suri rumah sepenuh masa (52 tahun). Saya lebih rapat dengan ibu saya sebab selalu berkongsi cerita dengannya dan dia selalu memberi respon. Saya ada 2 orang abang dan 2 orang kakak dan seorang adik. Abang dan kakak saya sudah berkahwin tetapi kakak saya seorang lagi masih belajar di UPSI dan tidak lama lagi hendak berkahwin. Adik saya pula selalu jaga ibu dan ayah saya dirumah. Sebabkan kami selalu tinggal diluar, masing-masing belajar dan ada komitmen masing-masing. Abang saya yang sulung orangnya serius sikit tapi abang yang satu lagi suka cari gaduh dengan adik-adik dia. Tapi dia juga selalu manjakan kami dengan beli makanan yang kami suka dan lain-lain. Keluarga saya sudah ada cucu, 2 lelaki dan 2 perempuan. Cucu sulung sudah masuk belajar di Tadika. Saya dan keluarga selalu melakukan aktiviti petang, tetapi aktiviti mengenyangkan perutlah. Sekian dari saya.  




Keluarga Mohd Noor & Rusnah ❤️
                                                     

No comments:

Post a Comment

BBN3402SATU2020: PENTERJEMAHAN BERBANTUKAN KOMPUTER

Assalamualaikum wbt… Hai semua. Cek nak habaq sikit, ni last tugasan untuk subjek penterjemahan berbantukan komputer. Seronok bak hang. Tapi...